450 tık 5$ verir oldu, çogu zamanda böyle idi ne yapacagız? hiç. sadece kendi kendine düzelecek. nasıl derseniz elbette bu düşük kazançlardan dolayı google efendi önlemler alacak her yeri 0.01 ile dolduranlara karşı. yoksa kendi ipini bir zaman sonra çekecek.
bencede en azından site kalitesine göre otomatik para değeri yüksek siteleri adsense reklamlarında göstermeleri lazım.
adam 10.000 hitli siteden 3-4 $ alıyorsa bir süre sonra bundan vazgeçer başka bir arayışa gider...
adaletsizlik giderilmeli.