bunlari yaparkende yasal prosüdürler vardir muhakkak sen dıyorsun ev tutarım studyo acarız felan hoş guzel yaklaşım ama birde studyo derken studyodan studyoya fark var... umarım aklındaki düşüncelerini gerçekleştirisin sadece yazmak istedim