1.Renk uyumu olmamış
2.Üst menü daha güzel olabilirdi
3. Sol taraftaki menüde accordion olarak daha hoş durur.
4.Ortaya hosting paketleri gelmesi daha iyi olur.
Son olarak hiç bir zaman bu şekil büyük resim koyma maks. 15 dk içinde full css + div li (hatasız) buyur bende bedava diye yüklerler