Konu
table mi kullanayım DİV mi?
22-01-2009, 16:09:13
#9
spider58
Üyeliği durduruldu
div kullan, ancak dikkat etmeli ve hatası yapmalısın, aksi halde firefox ve IE de farklı farklı görüntüler elde edersin.