Konu
Bele$ 4 Domain # Kaçırma
22-01-2009, 14:34:22
#15
Misafir
DomainUsta adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bu tür bir konuda i-trader kullanılmasını doğru bulmuyorum. (Bu konu için i-trader kullanılmış)
Verdiğim arkadaşlardan henüz itrader cevabı alamadım 1 tane dışında. Yorumunuzdaki düşünceleriniz size ait haksız birşey elde etmiyoruz sonuçta..