merhaba arkadaşlar konu başlığını düzenlemeden değiştiriyrum sadece konu içinde değişiyor forumdan konuya 2 kere tıkladığımıdada birşey olmuyor.
ve bir sorum daha olucaktı. son mesajlardaki karakter sayısını nasıl değiştirebiliriz.