Bence DIV kullanmam daha mantıklıdır. Çünkü DIv ile istediğin kısmı istediğin yere oturtabiliyoruz. Table ile sayfada kaymalara yol açabiliyor.

Tabi seçim senin hangisi daha kolayına gelirse ona karar vermelisin.