divi yerınde ve zamanında kullanırsan kodlamaları ıyı yaparsan kayma felan olmaz bak ben eskıden tablo kullanıyordum ama hocamın dedıgı gıbı tablo web sıte tasarımında kullanılmayacagını anladım kullanacaksan cok ayrıntılı yerlerde olabılır ben o yuzden kurtuldum tablodan div ıle tasarımlarımı yapıyorum ve gayet de guzel ve estetik gozukuor kaymaya gelınce tasarımın her yerınde absolute kullanma
