Konu
table mi kullanayım DİV mi?
22-01-2009, 10:41:06
#5
Mahoni
div ile tasarım tamam da kursta hocam div i pek kullanmayın cunki kayma yapar demişti tasarım herzaman her tarayıcıda dogru gozukmez demişti bu dogru mu?