Teşekkürler psycho ama ben giden parada değilim, bir insanın 200liara için nasıl bu kadar düştüğüne üzülüyorum. Birde tek bana yapmamış bunu,

https://www.r10.net/sikayetim-var/270...ndirildim.html

ve hala byran nickyle bana göndermediği domaini satmaya çalışıyor forumda. Yazık ya bir insanın bunları yapması yazık valla.