BLuETRoY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
iyi aksamlar guzel script yapmissiniz yalniz benim bir sorum olacakti
asagida resimde goruldugu gibi video ya verilen kodlar tasmis, bunun sebebi nedir acaba ?
Mac/Linux Kullaniyorsun Galiba ama simdi güzeltim ok....