Hocam ne yaparsa yapsın da biz de diyoruz ki ne yaparsan yap palazlanmaya başladın mı elinden alırlar. Tüm emeklerin haybeye gider.
Boş işlerle uğraşmasın diye doğru bildiğimizi söylemeyelim mi?