Onurss adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
MSN üzerinden niye muhattap oluyorsunuz ki zaten ? Böyle bir talepte bulunana sitemiz üzerinden hosting hesabınızın bulunduğu üyelik ile ticket gönderin deyin başının çaresine baksın. Gerçi vatandaş kendi sitenizin bilgilerini istemiş ama
Olmuyorum normalde, kendi sitemin şifresini isteyince adam, olmak istedim.