Dogan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
%25'lik tasarımınız buysa %75'i yapmakla uğraşmayın bence.
Ayrıca kovboya katılıyorum.
arkadşaım Kim söylemiş? ana sayfadaki tasarımın gerçek tasarım Oldugunu ? konumdada yazdım. zatane ne gibi birşeyler yapabilirim die.