Yapay zeka derken neyi kastettin anlamadım.
Ayrıca burda iginç olan ne onu da anlamadım.
Doğal olarak paylaşmak istediğin şeyi de anlamadım.
Neye yorum istediğinide anlamadığımı anlamışsınızdır.
saat geç oldu ondan anlamadım herhalde.
Sen cevap yazma git uyu bence.
Yapay zeka:İnsan gibi düşünebilme karar verebilme tahmin etme.
Adsenseye giriş yaptığım pc den değilde farklı bir yerde farklı bir ipteki bilgisayardan reklamamıma tıkladığım halde 0 verdi.
bunu nasıl anladı? yani benim kendi reklamıma tıkladığımı.
Yav git uyu bende uyuyacam. hehe