Merhaba Konuyu nereye açma konusunda tereddüt te kaldım fakat Sistem Vb olunca buraya karar verdim,konuya gelecek olursak;siteye sürekli yabancılar girip P.rno konular açıyor silmekten yoruldum artık baş edemiyorum sebebi ne olabilir neler yapabilirim aceba ?