Konu
opitimizasyonda çığır açmışlar :D
21-01-2009, 22:17:24
#12
Misafir
dombalak adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
hani pc açılırken msn açılıyorya otomatik
bir explorer penceresinde de bizim siteyi açın
çok mu şey istiyorum
bence değil
)))