Lone adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yoğğun baskınız , yoğun laf sokmalarınız ,yoğun alay etmeniz nedeniyle adam birdaha tarayıcısına r10 yazmaz
ben bile siteyi açtım ilk hafta pr 1 aldım 10 hit le
hitle pr nin alakası yok fazla yok siteyi boşlarsan geri pr düşer