Kanıt olarak bir belge sunmalısınız, yanlış anlamayın sözüm size değil ama bu forumda ağzı olan konuşuyor.
doğru söylüyosun belki bi çok yanlış başlıkta açılmış olabilir daha önce ama
bunların yaptığı vallahi ayıp yaa
ben elimdeki yedeklerle taşıdım sitelerimi allaha şükür bi tane forum sitem kaldı o zatan çerezlikti alhatn ama
dedim
firma olsun , com.tr olsun , faliyet belgeli olsun,tel fax olsun,
ama ne fayda adam tel açmıyor ki
birde anlayışiniz için teşekkürler yazmışlar yaw sen benim sitemi cpu yapmış diye silmedin mi senin anlayışın nerde
kaldıki cpu olması imkansız son 2 hafdaır kendi siteleri dahil açılmıyordu siteler acayip kasılıyordu bunedenle cpu sorunu oluşmu olması gerekiyor
5 aydır cpu yoktuda birden mi cpu fırladı
parayı peşin verdik yaa eywallası yok
silin tabi allah bildiği gibi yapsın ne diyim