Cyrax adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kanıt olarak bir belge sunmalısınız, yanlış anlamayın sözüm size değil ama bu forumda ağzı olan konuşuyor.
doğru söylüyosun belki bi çok yanlış başlıkta açılmış olabilir daha önce ama

bunların yaptığı vallahi ayıp yaa

ben elimdeki yedeklerle taşıdım sitelerimi allaha şükür bi tane forum sitem kaldı o zatan çerezlikti alhatn ama

dedim
firma olsun , com.tr olsun , faliyet belgeli olsun,tel fax olsun,

ama ne fayda adam tel açmıyor ki

birde anlayışiniz için teşekkürler yazmışlar yaw sen benim sitemi cpu yapmış diye silmedin mi senin anlayışın nerde

kaldıki cpu olması imkansız son 2 hafdaır kendi siteleri dahil açılmıyordu siteler acayip kasılıyordu bunedenle cpu sorunu oluşmu olması gerekiyor


5 aydır cpu yoktuda birden mi cpu fırladı

parayı peşin verdik yaa eywallası yok

silin tabi allah bildiği gibi yapsın ne diyim