gf8 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
30/40k için paylaşımlı sunucu pek uygun değildir..
size reseller açabiliriz..
destek@dearshell.com msn adresini eklermisiniz
Size Trafiği ve CPU su yüksek bir resel veririz
Uygun değil derken
ole makineler varki bırakın reseller ı dandik bir host tan bile yawaş çalışıyor bence makinanın hzına göre değişir şahsen
Türkiye lokasyonda P4 2.4 ghz işlemciye sahip 10 mbit bağlantı özelliği olan
512 veya 768 ram takılı kullanacak veri büyüklüğüne göre 40 gb hdd ye sahip bir dedicated uygundur die düşünüyorum .