Konu
I. Dönem Cuma Günü Bitiyor, Karneler Ne Durumda?
21-01-2009, 17:59:03
#11
MeyT
Evet arkadaşlar;
Aslında ben 4tane zayıf getirdiğime inanamıyorum
2tane bekliyordum, ama son yazılılarda gerçekten düşük alınca durum böyle oldu
Ama 2. dönem Allah büyüktür, bi Taktir alır acısını çıkarırız elbet