Konu
S.a Istek war bakin bence:)
21-01-2009, 15:45:56
#6
Omer
üzülüyorum r10 a üye olmak , bu kadar lavbalilik yapmak çok kolaylaştı davetiye sistemi olsa böyle süzüklerin hiç biri buraya üye olamaz olmazsa bile böyle davranamaz.