Ciklet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Esaretin Bedeli şiddetle öneririm
İzledim daha önce.

JiqqA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Seven Pounds mutlaka ızle derım mayıs 2009 da sınemalara gelıcek ama dvdrip nete dustu ızledım konusu mukemmel etkıleyıcı bır fılm
İnternetim kotalı maalesef, internetten önermeyin

Doc.Deniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bulabilir misin bilmiyorum ama ; The Prestige ( Prestij )
Kesinlikle izle hayatımda izlediğim en güzel filmlerden diyeceksin...
İzledim bunu da.

Teşekkürler arkadaşlar önerdiklerinizden birkaçını izledim. Böyle güzel oluyor