reklamci54 bişey yazmadığına göre arkdaşların botları vermesinde bir problem yoktur sanırım
bişey yazmadım die botların bende çıktığını sanmayın arkadaşla anlaşmaya çalıyorduk benim botlarımı başkasından almış

satışta şimdilik sorun yok arkadaşla anlaştık..