menes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
reklamci54 bişey yazmadığına göre arkdaşların botları vermesinde bir problem yoktur sanırım
bişey yazmadım die botların bende çıktığını sanmayın arkadaşla anlaşmaya çalıyorduk benim botlarımı başkasından almış satışta şimdilik sorun yok arkadaşla anlaştık..