yıllık resseler parasını peşin verdim
sitelerimi taşıdım okadar iş bilmez bi teknik destek varki anlatamam
ikide bir site lar hata vermeye başladı sorduğumda sizin yazlımınızda scriptinizden deyip ölece bıraktılar sitelerimi
Sonradan internette araştırıp onlar neler yaparsa bu sorun olmaz derleyip yolladımda yapabildiler düşünün
son zamanlarda da kendi siteleri dahil hep opendns olmaya başladı
her sorduğumda saldır var bi siteye , ana dc de çalışma var diyim sallayıp durdular
en sonda sitemi cpu aşımından durdurmuşlar inanamassınız yaa
kullandığım sicript 11 aydır kullanıyorum şimdiye kadar %1 geçmemiştir cpu
ama bunlara parayı peşinn verdik yaa
yemin ediyorum bıktım yaa bu ne rezilliktir anlamadım
şimdide destek sayfaları kapalı düşünün artık
uzak durun derim arkadaşlar