yıllık resseler parasını peşin verdim

sitelerimi taşıdım okadar iş bilmez bi teknik destek varki anlatamam
ikide bir site lar hata vermeye başladı sorduğumda sizin yazlımınızda scriptinizden deyip ölece bıraktılar sitelerimi

Sonradan internette araştırıp onlar neler yaparsa bu sorun olmaz derleyip yolladımda yapabildiler düşünün

son zamanlarda da kendi siteleri dahil hep opendns olmaya başladı
her sorduğumda saldır var bi siteye , ana dc de çalışma var diyim sallayıp durdular

en sonda sitemi cpu aşımından durdurmuşlar inanamassınız yaa

kullandığım sicript 11 aydır kullanıyorum şimdiye kadar %1 geçmemiştir cpu
ama bunlara parayı peşinn verdik yaa

yemin ediyorum bıktım yaa bu ne rezilliktir anlamadım

şimdide destek sayfaları kapalı düşünün artık

uzak durun derim arkadaşlar