bu işi yapan 4-5 kişi var,
arkadaşım geçen ay 4 bin liralık limitli kartını girmiş buraya,
ertesi gün
MERKEZ YAZILIM LTD.ŞTİ.
AYDIN TİCARET LTD.ŞTİ.
HUZUR TİCARET A.Ş.
felan fıstık bi sürü yerde kullanılmış kartı.
ekstresi 2.sayfayı bile bitirmiş internetten bakmış hep bunlara.
kart merkezini aramış tüm paralarını geri almış.
ama stresten bi hal olmuş.
kartın aynısını kopyalıyolar gidip kuyumculardan altın alıyolar,
çok büyük bi şebeke var ve bizim resmi makamlarımız uyuyor, bildirmemize rağmen.