Arkadaş satmayı düşünüyorum yazmış. Ben yani potansiyel alıcı 50 ytl eder diye düşünmüşüm ki yazmışım. Ve ederini teklif etmişim.

Gerisinden size ne?
Arkadaş yazılan mesajlara yorum yazın dememiş değil mi?