Özellikle R10 dakiler de sıkça olacak bişi gibi..

Çünkü bende de olduğunu hissettim bir anda..


Bir anda kalbim hızla atmaya başlıyor.. Bir korku beliriyor o sırada..

Herşey normal alsa dahi kendimi kontrol edemez oluyorum. Bu korku gibi şey beni sarıyor sanki :S


Bir an bunda da başladı acaba var mı panik atak diye ..