Özellikle R10 dakiler de sıkça olacak bişi gibi..
Çünkü bende de olduğunu hissettim bir anda..
Bir anda kalbim hızla atmaya başlıyor.. Bir korku beliriyor o sırada..
Herşey normal alsa dahi kendimi kontrol edemez oluyorum. Bu korku gibi şey beni sarıyor sanki :S
Bir an bunda da başladı acaba var mı panik atak diye ..