kral18 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kardeşim öncelikle geçmiş olsun.
Bende şöyle bi sorun var ölüm korkusu ve kalbin hızlı atması bide hızlı atmaya başladıgı zamanlar çok hızlı değilde nefes almalarım hızlanıyor benide bu sinir ediyor
İlaç kullanıyormusun abi.

sonyabi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bu konuda böyle bir konu açtığın için teşekkür ederim. +rep.
bunun haricinde çağımızın hastalığı panik atak. bu hastalık artık hızla yayılıyor.
bende de panik atak hastalığı oldu. ama ilaç tedavisi ile atlattım. 1 yıldır paxera kullanıyorum.
ayrıca şikayetler aynı. kalp çarpıntısı ölüm korkusu gibi. bunun yanında mide bulantısı, intihar etme isteği, neden yaşıyoruz soruları gibi şeylerde oluyor.
kötü bir hastalık ama Allah sabır versin.
Asıl ben teşekkür ederim,hep aynı şeyleri yaşıyoruz hiç değişmiyor.
Bende 1 sene paxil ve 6 ay da paxera kullandım.