bu konuda böyle bir konu açtığın için teşekkür ederim. +rep.

bunun haricinde çağımızın hastalığı panik atak. bu hastalık artık hızla yayılıyor.

bende de panik atak hastalığı oldu. ama ilaç tedavisi ile atlattım. 1 yıldır paxera kullanıyorum.

ayrıca şikayetler aynı. kalp çarpıntısı ölüm korkusu gibi. bunun yanında mide bulantısı, intihar etme isteği, neden yaşıyoruz soruları gibi şeylerde oluyor.

kötü bir hastalık ama Allah sabır versin.