Geçen bi arkadaşla 10 tane hesap için anlaştık.
Adam r10dan değil r10da birisi ekletti.
2 tane hesabı verdim.
Hesaplar ban yedi.
adamın önce para yollaması lazımken parayı yollamadı yollamadığını farkettiğimde sordum çalışmayan hesabının neyine para veriyim v.s dedi.
Google'a mail attım başka hesabınızın olduğunu tespit ettik v.s hesabınız askıya alındı dedi.
Hesapları alan arkadaş google'a yakalanmış hesapları patlatmış.
Şimdide sen 2 hesap aç sitelerimi yayınla, yayınlanırsa 4 hesap parası gönderi yim.
- Adam r10dan değil okadar hesap açıp ona enayi gibi güveniyorum.
Hesabı patlat sonra hani garantiliydi de para gönderme lanet olsun!