Konu
table mi kullanayım DİV mi?
20-01-2009, 20:45:50
#4
turunc4u
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Evet doğru ayrıca mantığını kavrayınca css ve div daha basit gelecektir.