arkadaslar asp.net ile site tasarlıyorum genelde table kullanırdım hiç bu konuyu da irdelemzdim geçen biryerde div ile yapmanın daha boyutu kücülteceğini ve arama motorlarının bu sekilde kodlanmıs sitelere öncelik verdiğini söyledi?
sizce bu doğru mu?