Daha dün şuradaki yazdığım yazıyı aynen yazıyorum,
Geçmiş olsun bende dolandırılmıştım 140 tl fakat benimkini zar zor halledebildik bu adam "anne sütü emmemiş kaliteli o." herkezin asagidaki konuda baskı uygulamasını rica ediyorum yoksa bu dolandırıcılık bitmicek hergün dolandırıldım başlıkları görmekten kim sıkılmadı burda... Neyse konu aşağıda tekrardan geçmiş olsun dostum.
https://www.r10.net/forumda/294542-da...-mu-anket.html