Bu forumun moderatörleri bütün üyeleri kontrol etmek değil alışveriş yapmadan önce biraz arasaydınız daha iyi olurdu .
Geçmiş olsun .
bütün üyeleri kontrol etmek değil ama bu adam bu kadar kişiyi dolandırdığı halde bi önlem alınmıyorsa, üstüne davetiye sistemi kaldırılıyorsa yönetim de bi sorumluluğu vardır diye düşünüyorum..