söyleyecek kelıme bulamıyorum,aklım durdu adeta,dun ben dolandırıldım,bu forumun moderatorlerı nerde bu ıslemler alelade bu sekılde nasıl dönebılıyor arkadaslar?

savcılıga suc duyurusunda bulundum SERCAN AKÇİÇEK kırıkkale emnıyet mudurlugune gereklı evraklar teslım edıldı ankara savcılıgına basvuruda bulunuldu,sana e-posta da gonderdım bılgın olması acısından,gormedıysen eger sana gonderdıgım e-postayı ,muhtemelen sen bu yazıyıda okursun,savcılıgın elıme verdıgı belgedekı bılgılerı aynen sana e-posta ıle yolladım okumussundur umarım rapid2009@bjk.gen.tr sayısız e-posta adreslerının ıcınden,benımle gorusmus oldugun ve savcılıga delıl olarak sundugum msn gorusmelerımızın bu e-posta uzerınden gerceklestırdıgımız ıcın bu e-posta adresıne bılgılerını gonderdım,gunun guzel olsun SERCAN AKÇİÇEK