Konu
Boşluk(%20) mu (-) tire mi?
20-01-2009, 14:07:18
#12
gnrl
Nokta ve Tire karakterlerine, Google gerekli açıklığı getirmiş (:
Bunu konuşmak bile gereksiz olur bence.
Ha Google'den iyi bilen birisi varsa orası ayrı mevzu.