Child adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir site açılmışsa ve indexlenmişse, linkleri değiştirmek dez avantaj sağlar. Bırakın indexlenmeyi, yeni açtığınızda dahi 3-4 siteden link verdikten sonra sitenizdeki link yapısını değiştirirseniz o site mundar olur. Normalin 4-5 katı daha fazla çalışırsınız fakat sıralamalarda çok rahat çıkacağınız yerlere yaklaşamazsınız bile. Bence hiç dokunmayın. He, dersenizki yeni bir site açarken hangisini kullanayım. Bence hiç biri arasında fark yok. Ama illa biri olsun derseniz . ( nokta ) derim.
Blog scripti yazmıştım, linkte konu başlığında birlikte id'lerde vardı. Bayaa hit yaptım o scriptle link falanda almıştım alt sayfalara. Alt sayfalar'ın pr değeri anasayfadan fazlaydı. Sonra link yapısından id'i kaldırmayı öğrendim. O hevesle yeni bi script yazdım. Sonra eskisinin yerine kurdum, şimdi bin pişmanım site harbiden mundar oldu. Siteyi google'dan sildim.

Link yapısı gibi şeylere ilk başta iyi karar vermek gerekiyo, ileriyide düşünmek lazım.