Konu
Boşluk(%20) mu (-) tire mi?
20-01-2009, 12:36:30
#5
lost42
ben onu bunu bilmem r10un seosunda adreste kelimeler arası - koyuyorsa en iyisi - dir
site bu kadar hit getirdiğine göre