Konu
Boşluk(%20) mu (-) tire mi?
20-01-2009, 12:32:14
#4
KARUM
kurabiye adam adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
koymamızı tavsiye ediyor google.
kurtlar vadisi, kurtlar_vadisi falan yapmayın bizim için en makbulü "kurtlar-vadisi" dir diyor google.
Nerde diyor bunu?