Konu
Boşluk(%20) mu (-) tire mi?
20-01-2009, 12:26:18
#2
kurabiye adam
koymamızı tavsiye ediyor google.
kurtlar vadisi, kurtlar_vadisi falan yapmayın bizim için en makbulü "kurtlar-vadisi" dir diyor google.