kullandığım scriptin google tarafından en çok etikeleri taranıyor , etiket girerken mesela "kurtlar vadisi" diye arası boşluklu yazıyorum wordpresste (-) olarak yansıyordu. kullandığım scriptte ise kurtlar+vadisi veya kurtlar%20vadisi olarak çıkıyor. Google tarafından indexlenmede bir sorun yok. acaba araya (-) koysam mı koymasam mı diye ikilemde kaldım?