Yinede Fiyat Ucuz...
Pazarlık payıda vardır...

Arkadaşlar tasarım için yorumlarınızı gönderirseniz burada ürünümü satıyorum ve yorumlarınız çok yapıcı yorumlar ~ayrıca bu yorumlar için teşekkür ederim~.