Doogle adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Menü fontları çok amatörce olmus,Kurumsal bir yapıya uyacak fontlar degil.
Ayrıca renkler çok uyumsuz..
başarılar hayırlı satışlar

Katılıyorum..