önce resmi ftpde publichtml/images/icons/ bölümüne atarken yüklediğin gifin adıda icon1.gif olarak olmalı daha sonra admincpden aynı uzantıyı yaz ve ekle sorun kalmaz
Arkdşlar Yeni Konu açınca Başlık Sembolu İstemiyorum Diye Bi Seçenek VAr Ona Tıklayıp Konuyu Actıgımda gif resmi Yerine x işareti çıkıyor.Resimin Özelliklerinden resmin yoluna baktıgımda [media]http://www.xxxx.com/forum.php/images/icons/icon1.gif[/media] olarak görünüyor.
Bu yolu [media]http://www.xxxx.com/images/icons/icon1.gif[/media] bu şekilde düzeltmem lazım ama nerden düzelteceğimi bulamadım bi yardımcı olursanız cok sevinirim...
admin Paneli Başlık sembolleri yönetiminden yaptım olmadı.Bu Başlık Sembolu İstemiyorumun Yolu Başka Bir Yerden Düzenleniyor Galiba Bilen Biri Varsa Bana Yardım Edebilirse Cok Sevinirim....