Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
ekledim dmoza.daha 1 ay vs. olmadı, kabul edilirim edilmem beni enterese etmiyor.zaten sıralamam güzel.google beni seviyo.ama be kardeşim bi düğün salonu gördüm, satılık hemde alan adı diyor ana sayfasında.yani bitik site vs. de değil.ana sayfa yalnızca, alan adı satılık..ama site dmozda????
başka sitelere baktım bi kaç tane.düğün salonu sitesi ama dmoza koyulacak bi site değil ki be kardeşim.resmen siteyi yapan webmaster mı diyeyim artık firmamı diyeyim, gitmiş siteyi koymuş???
verirsen bizdeki ökkeşlere böyle oluyor işte..insan yapımı, hiç bir makina insandan iyi değerlendiremez vs. de..bizde durum farklı yahu..bari makina bu dayımın sitesi diyerek ayırt etmiyor..bizdeki insan insan mı onu bi sorun bakalım..lanet olsun yine kızdırdılar..ne zaman adam olacak bu memleketimin insanları.kimseye laf ettirmiyorum ama kendi kendime de böyle kızıyorum insanımıza işte.çok sopalık adam var çokkk..