iyide kardeşim , ben sana bu şekili kabul etmediğimi söledim neresi sahtekarliğia giriyor ? sonucta benim hesabımı bilen sen değiLsin ? herneyse konu dagilmasin umarim yardımcı olurlar sana forumda .