güvenmiycez, o yüzden parça parça dedim zaten. ama sen her ödemede 5 $ kesinti yapılıyor diye yalan söylüyorsun. bence işine bak ve başka birşey yazma. önce ben yollarım dedim sana, ama 3 parça halinde dedim. bana güvenmen gerekmiyordu yani. sen ne dedin : her transferde 5 $ kesinti oluyor, hepsini yolla. bunun neresinde bana güvenmiyorsun. havaleyi önce yapan benim zaten...