arkadaşlar konu günceldir. lütfen "c0deR " nickli arkadaş gibi yalan söylemeyen arkadaşlar yanıtlasın. hayır ben yalan söylemedim, sahtekar değilim derse mesajları buraya kopyalarım.


80 $ alertpay için 1.30 gibi rakamlar teklif etmeyin lütfen. ben daha açık yazayım :

110 ytl işbank havalesi karşılığı 80 $ alert almak istiyorum. i-trader'im düşük olduğu için, kendi güvenliğimi da sağlamak üzere havaleyi 4 parçada yapıcam. 30-30-30-20 ytl olarak.

alert satan arkadaş da her havalemden sonra 20-20-20-20 olarak alert hesabıma $ aktaracak. bu şekilde alışveriş yapmak isteyenlerin mesajlarını bekliyorum. ilgilenen herkese teşekkürler...