hansbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
fenerin renkleri değilmi bu ?
hiç güzel olmamış
hem sadece fenerlilere hitap edersen hem fenerbahçe ile ilgili videoların çok olması lazım
hemde gs ve bjk lileri kaçırırsın (ben kaçtım mesela)
menü renkleri konusunda tam karar veremedik ancak dediğin tepkiyi çok kişiden aldım. fenerbeçenin renkleri gibi oldu ama düzelticek
MikhaiLBeLicoff adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hayırlı olsun hızlı bi site
eyw saolasın hacım... eee yüksek hızlı host kullanınca faydasını görüyoruz